تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود فیلم معراجی ها
  • بازدید : (1077)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای معراجی ها

دانلود فیلم ایرانی معراجی ها

فیلم ایرانی معراجی ها با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

 

محصول : ایران

کارگردان: مسعود ده‌نمکی

تهیه کننده: سید محمود رضوی

بازیگران: اکبر عبدی، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی و لاله صبوری

خلاصه داستان فیلم معراجی ها : قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند که این امر آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند.

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
دانلود انیمیشن فوق العاده 2013 Escape from Planet
  • بازدید : (811)

دانلود انیمیشن در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,
فیلم 2012 راکیBullet to the Head+کم حجم
  • بازدید : (807)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


برچسب ها : ,,,,
فیلم جدید بروس ویلیس 2013 red2+کم حجم
  • بازدید : (856)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


برچسب ها : ,,,,
یه فیلم کمیاب از ارنولدBatman-and-Robin 1997+باحجم کم
  • بازدید : (763)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


برچسب ها : ,,,,,,,,
دانلود نرم افزار کپی سریع فایل ها Ultra Copier
دسته بندی : نرم افزار ,کاربردی ,,
  • بازدید : (947)

همه ما با کپی کردن فایل ها و فولدرها در ویندوز آشنا هستیم. این کار را میتوان با سه روش انجام داد:

 

- کلیک راست: انتخاب گزینه Copy روی فایل مورد نظر، و گزینه Paste در مقصد

- میانبر صفحه کلید: Ctrl+C برای کپی ، Ctrl+V برای پیست

- کشیدن توسط ماوس و انداختن در محل جدید (Drag and Drop)

 

البته روش های دیگری هم برای این کار وجود دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند سرعت کپی برداری از فایل ها را افزایش دهد. یعنی شما به جای کپی عادی توسط خود ویندوز، از این نرم افزار برای کپی سریع استفاده میکنید.

 

نرم افزار Ultra Copier با عملکرد ویژه خود باعث افزایش سرعت کپی فایل ها و فولدرها در ویندوز میشود. این نرم افزار قابلیت های جالبی هم برای کپی برداری دارد. مثلا گزینه توقف موقت (Pause) را دارد که جای خالی آن همیشه در هنگام کپی برداری احساس میشود.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
دیسک بوت راه اندازی سیستم - Ultimate Boot CD 5.2.7
دسته بندی : نرم افزار ,کاربردی ,,
  • بازدید : (969)

دانلود دیسک بوت راه اندازی سیستم

Ultimate Boot CD 5.2.7

وقتی ویندوز شما دیگر بالا نمیآید و نگران از دست دادن فایل های مهم خود در صورت نصب مجدد ویندوز هستید، هیچ چیز به اندازه یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند.

 

انواع دیسک های بوت برای راه اندازی سیستم وجود دارند که توسط گروه های نرم افزاری مختلف تولید شده اند. اما امکانات اصلی آنها تقریبا شبیه به یکدیگر است. یک دیسک بوت نجات معمولا امکان دسترسی به فایل های موجود در درایو های کامپیوتر را دارد، ابزارهای بازیابی و پشتیبان گیری از اطلاعات را دارد، و همچنین دارای آنتی ویروس بوتیبل است.

 

در این مطلب، یکی از بهترین دیسک بوت ها که ابزارهای مختلفی نیز دارد را به شما معرفی میکنیم.

 

دیسک بوت Ultimate Boot CD تقریبا 10 سال است که منتشر میشود و هر سال نسخه جدیدی با امکانات تازه ارائه میکند. این دیسک بوت امکان راه اندازی کامپیوتر شما (بدون نیاز به ویندوز) را دارد و ابزارهای مختلفی نیز در اختیار شما قرار میدهد که در مواقع اضطراری بسیار مفید خواهد بود.

 

نسخه جدید این دیسک بوت را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی IGI1
  • بازدید : (1180)

دانلود بازی IGI 1 – آی جی آی ۱

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمائید …

 

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
دانلود رایگان نسخه 2 بازی اکشن و محبوب آی جی آی IGI 2 Covert Strike 2
  • بازدید : (2252)

IGI مخفف کلمه I’m Going In و نام بازی محبوبی است که بی شک همه طرفداران سبک اکشن با این بازی آشنایی دارند. نسخه 1 این بازی که محبوبیت بی نظیری را در بین گیمرها کسب کرد، با حجم کم نیز دارای گرافیک قابل قبولی بود، حال نسخه 2 نیز بسیار قابل تر از نسخه 1 ظاهر شده، و درعین کم حجم بودن، جزو بازی های کاربرپسند است. بازی IGI2 نوعی طراحی شده است که باید برای کسب امتیاز و قدرت یافتن از دقت و هوش استفاده کنید، به عبارتی تنها با جنگ و جدال کاری از پیش نخواهید برد. بازی دارای بیش از 19 منطقه است و در سه قاره اتفاق می افتد و دارای صحنه های درگیری زیباییست که باعث هیجان بخشیدن بیشتر به بازی خواهد شد. بیش از 30 اسلحه متنوع برای استفاده در بازی وجود دارد که با کسب امتیاز اجازه دسترسی به اسلحه های قوی تر را خواهید داشت. مأموریت شما این است که یک تنه به طور مخفیانه وارد پایگاه دشمن شوید و مهمات و افراد آن را بررسی کنید و سپس اقدام به نابودسازی آنها کنید. امکاناتی همچون دوربین دید در شب، لپ تاپ و اطلاعات ماهواره ای و سیستم هوشمند با زنگ هشدار و … در انجام مأموریت ها به کمک شما خواهند آمد. دشمنان از هوشی مصنوعی بسیار قوی برخوردار هستند که باعث شده است تا بازی به سمت واقعیت سوق پیدا کند. لازم به ذکر است نسخه پرتابل و بدون نیاز به نصب این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که حجم آن از یک گیگابایت به 180 مگابایت کاهش یافته است. هم اکنون این بازی زیبا و محبوب را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
دانلود Mystery of Mortlake Mansion - بازی موبایل رمز و راز عمارت
  • بازدید : (1006)

شما با یک بازی فکری و سرشار از پازل و معما روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. داستان بازی از این قرار می باشد که خانه ای قدیمی و متروکه بسیار عجیب به نظر می رسد، گویا شبح ها در آنجا زندگی می کنند و شب ها اتفاقات عجیبی رخ می دهد. اکنون شما باید با استفاده از هوش خود و حل پازل های مختلف تمامی رازهای مربوط به این خانه را کشف کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا روح بیگناهی که به اشتباه در این خانه اسیر شده است را آزاد کنید. این بازی دارای محیط سرد و تاریک می باشد که علاقه مندان به سری بازی های فکری و ترسناک را شگفت زده خواهد کرد. این بازی فکری ترسناک را از دست ندهید.

 

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
عضویت در سایت شجاع دانلود

دوراه برای نویسندگی در وب ما وجود دارد یک از گوشه سمت راست سایت عضویت سریع کنید و از همونجاوارد شید ومطلب بزارد.

دو 1-یک نام کاربری2-رمز عبور3-ایمیل4-اسمتان را از طریق نظرات برای ما بفرستید تا شما را نویسند کنیم.

حالا برای راه دوم چه جوری وارد شید:

نویسندگان وب سایت

توجه:نام کاربری نویسندگان برای ورود به مدیریت تشکیل شده از نام کاربری اصلی که شما تعیین میکنید مثل ali به علاوه @bravedownload یعنی نویسندگان برای ورود ابتدا نام کاربری خود را نوشده و عبارت @bravedownload را نیز باید اضافه نمایید و با پسورد خود وارد مدیریت وب سایت شوند.به عنوان مثال اگر نام کاربری ali را برای نویسنده ای برگزیدید به نویسنده خود بگویید نام کاربری اش ali@bravedownload  است.

 

 

 

برچسب ها : ,
پکیج کامل نرم افزارهای اجرای بازی های پلی استیشن | Softwares For PS
  • بازدید : (1467)

پکیج کامل نرم افزارهای اجرای بازی های پلی استیشن  | Softwares For PS

 

و اما پس از چند روز در این قسمت بنابه درخواست مکرر  بعضی از شما عزیزان بر آن شدیم تا نرم افزار های جامعی را برای تمامی بازیهای پلی استیشن ۱ در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

این نرم افزار ها شامل:

۱- PSXeven 0.19
2- PS2 Emulator 0.91 +Bios
3- NSX2 PS2 Emulator 0.08 +Bios
4- ePSXeCutor 1.0.6.3
5- connectix 1.6.0

شما می توانید تمامی این نرم افزارها را به صورت رایگان دانلود نموده و بازیهای پلی استیشن خود را بر روی این نرم افزار اجرا نمایید.

 


برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی G T A . I V (جی تی ای ۴ ) برای کامپیوتر با حجم فقط ۷ مگابایت
  • بازدید : (2948)

دانلود بازی G T A . I V (جی تی ای ۴ ) برای کامپیوتر با حجم فقط ۷ مگابایت

GTA 4 Highly compressed 6gig to ۷ mb: بازی جدید سرقت بزرگ اتوموبیل یا همون gta4 رو که حتما میشناسید.بازی که تقریبا میشه گفت معروفترین بازی جهانی هست.بسیار پرطرفدار و پر هیجان میباشد. مخصوصا این جدیدترین نسخش که با گرافیک بالاتری آمده.حجمش کمپرس شدش ۶ گیگابایت بود و برای نصب ۱۶ گیگ هارد دیسک نیاز دارید. حالا حتی دیال آپی ها هم میتوانند بازی ۴ دی وی دی gta4 رو دانلود کنند.باورش سخته اما واقعیته. دانلود کنید تا متوجه شوید. کافیه از کمپرس درش بیارید تا ببینید حجم بازی رو! سپس بعد از استخراج فایل را که iso میباشد را در برنامه daemon tools اجرا کنید. اگر دوست دارید جدیدترین نسخه بازی سرقت بزرگ اتوموبیل رو انجام بدید آن هم با کرک معتبر دانلود کنید نسخه ۴ دی وی دی این بازی رو برای اولین بار در جهان با حجم فقط ۷ مگابایت از این سایت .

نکته : موقع استخراج فایل زیپ شده حواستان باشد درایوتان ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد و سپس بعد از استخراج فایل را در نرم افزار درایور مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید

دانلود بازی در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,,,
دانلود کامل سریال سرزمین بادها – دوبله فارسی
  • بازدید : (1051)

دانلود سریال سرزمین بادها – دوبله فارسی – پخش شده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران

بازیگران :

Song Il Gook , Jung Jin Young , Park Gun Hyung , Choi Jung Won

سال پخش : ۱۳۸۹

کارگردان :

خلاصه :

امپراطوری بادها شرح حال پسر یوری نوه جومونگ می باشد

برای دانلود سریال به ادامه مطلب بروید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 Extended v13.0
  • بازدید : (991)

نرم افزار Adobe Photoshop Cs6 یکی از جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. Adobe Photoshop Cs6 کامل ترین نرم افزاری که می توان در زمینه ویرایشگر های تصاویر از آن یاد کرد می باشد ؛ ابزاری فوق العاده کامل و البته بسیار گران قیمت که در سراسر جهان اگر معروف ترین نرم افزار نباشد یکی از مشهورترین ابزارهایی است که تا به حال عرضه شده است. حالا که ۲۰ سال از تولید این نرم افزار می گذرد Adobe با کنار هم قراردادن مجموعه ای از امکانات و تجربیاتی که در طول این چند سال گردهم جمع آورده نسخه ی جدید فتوشاپ را کامل تر از گذشته عرضه نموده است. این نسخه ی جدید شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند.و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است.طیف گسترده رنگ ها ، استفاده از قابلیت Tab Browsing برای انتخاب و جا به جایی سریعتر میان عکس ها ، شکل های مختلف استفاده از نرم افزار ، استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فرمت ها در ویرایش تصاویر ، اضافه شدن قابلیت های جدید برای ترسیم های برداری و نقشه ای بخش های دیگری هستند که در Adobe Photoshop به چشم می خورند. همچنین این نسخه از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم امکان تایپ متون فارسی وجود دارد. یشنهاد می کنیم حتما این نسخه متفاوت را دانلود کرده و مورد آزمایش قرار دهید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی نرم افزار فتوشاپ را از سایت شجاع دانلود دریافت نمایید…

برای مشاهده ی قابلیت های کلیدی  و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب بروید…


برچسب ها : ,,,,,,,,,
خرید اینترنتی بازی جی تی ای 5 (فارسی)
  • بازدید : (934)

به همراه ماشین های ایرانی

موزیک های ایرانی

دوبله کاملا فارسی

قیمت فقط 3500 تومان

برای خرید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,
دانلود بازی جی تی ای 5 (فارسی)با لینک مستقیم
  • بازدید : (4090)

توضیحات بازی : 

بازی فوق العاده جذاب و محبوبجی تی ایGTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییرات بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است.


دانلود و اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب...


برچسب ها : ,,,,,
دانلود Google Chrome v35.0.1916.114 + Chromium v37.0.2005.0 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم
دسته بندی : نرم افزار ,مرورگر ,,
  • بازدید : (957)

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer9.0، نسخه 9 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

دانلود مرورگر ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,
دانلود PersianMw 2014 Patch v1.0 + 2013 Patch v1.1 - به روزرسانی لیگ ایران PES بعلاوه گزارشگر فارسی
  • بازدید : (935)

PersianMw Patch یکی از معتبرترین گروه های معتبر فارسی برای ارائه پچ لیگ برتر ایران می باشد که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد، برای نمونه تغییراتی برای اضافه کردن لیگ برتر ایران، ترکیه لایسانس کامل لیگ های اروپایی، لیگ قهرمانان آسیا و 32 تیم حاضر در جام جهانی، اضافه شدن بیش از یکصد فیس ایرانی، اضافه شدن کیت تمامی تیم های لیگ برتر ایران و تیم ملی ایران، بیش از 1800 آی دی بازیکن جدید و اضافه شدن آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی در پچ لیگ برتر ایران می باشد.

دانلود بازی 2014در ادامه مطلب

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
دانلود فیلم ما همه تنهاییم
  • بازدید : (809)

دانلود فیلم ایرانی ما همه تنهاییم با لینک مستقیم و کیفیت متوسط و عالی

فیلم ما همه تنهاییم با کیفیت عالی و متوسطDVD

 

دانلود فیلم ما همه تنهاییم با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع : اجتماعی

فرمت : mkv, mp4

حجم : 390 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : آرش تقواشعار

بازیگران : سحر قریشی، حسین مهری، آزاده مهدی زاده، علیرضا حسینی، پروین ملکی، امید علومی و (با حضور) کامران تفتی و (با معرفی) رمینا رئیسی و

خلاصه داستان : «ما همه تنهاییم» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی سه دوست را روایت می‌کند که از بچگی با یکدیگر بزرگ شده اند. آنها طی اتفاقی از هم دور می‌شود ولی بعد از 15 سال دوباره به هم می رسند. در این سال ها اتفاقاتی رخ می دهد که باعث می‌شود… .

دانلود فیلم ما همه تنهاییم درادامه مطلب

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
دانلود Island of Death – بازی جزیره مرگ

Island of Death نام یکی از بازی های طراحی شده به دست کمپانی Big Fish Games است که در سال 2013 و با سبک Hidden Object یا همان اشیاء پنهان عرضه شده است. داستان بازی در مورد دو زوج جوان به نام های Natalie و John است که برای گذراندن ماه عسل خود به جزیره ای مرموز سفر کرده اند تا لحظات خوب و خوشی را با هم در آن جا سپری کنند.

دانلود بازی جزیره مرگ در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,