تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود بازی فوق فشرده شده ی GTA در تهران
  • بازدید : (3408)

دانلود بازی فوق فشرده شده ی GTA در تهران

 دانلود بازی فوق فشرده شده ی GTA در تهران

بدون شک Grand Theft Auto: Vice City یکی از ماندگارترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون ساخته شده است . در این بازی که به GTA 4 نیز شهرت دارد شما نقش یک مزدور را ایفا می کنید که در قبال دریافت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود. یکی از ویژگی هایی که باعث گردید جی تی ای به محبوبیت بالایی دست پیدا کند قابلیت گشت و گذار آزادانه در محیط شهر با قابلیت انجام کارهای مختلف نظیر سوار شدن بر ماشین و موتور و ... و در کنار مراحلی که به صورت ماموریت گنجانده شده بود.


دانلود پچ لیگ برتر ایران بازی PES 2015 با Persian Mw 2015 Patch v1.0
  • بازدید : (3430)

دانلود پچ لیگ برتر ایران بازی PES 2015 با Persian Mw 2015 Patch v1.0

دانلود پچ لیگ برتر ایران برای بازی PES 2015

| Persian Mw 2015 Patch v1.0 |

 

پچ لیگ برتر ایران با نام Persian Mw 2015 Patch برای بازی PES 2015 منتشر شد. پچ جدید بازی PES 2015 با نام پچ لیگ برتر ایران فارسی رو برای شما دوستان عزیز آماده دانلود کردیم. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید پچ لیگ برتر ایران برای بازی PES 2015 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
بازی جنگهای صلیبی 2014. 35مگابایت
دسته بندی : بازی رایانه ای ,اکشن ,,
  • بازدید : (1146)

Stronghold Crusader 2 نسخه جدید بازی جنگ های صلیبی در سبک استراتژیک است که در سال 2014 توسط استودیو Firefly برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . عاقبت انتظار طولانی دوستداران سری بازی های جنگ های صلیبی به سر آمد و پس از 12 سال سری دوم بازی محبوب قلعه منتشر شد. نسخه جدید این بازی از موتور قدرتمندی بهره می برد و تصاویری سه بعدی را به همراه گیم پلی واقع گرایانه یدک می کشد. باز هم با همان گیم پلی سریع بازی روبرو هستیم که شبیه سازی ساخت قلعه و ساختمان های بازی و انجام مبارزات استراتژیک مواجه هستیم. جنگ های خونین و نوستالژیکی به وقوع می پیوندد و جنگنده های آزاد سرزمین ها در نبردی بزرگ با یکدیگر هستند. تجهیزات جنگی در این سری افزایش یافته است و نیروهای متحد بازی نیز افزایش یافته اند. در بخش مرحله ای بازی پادشاه سوریه نیروهای خود را برای جنگی عظیم آماده کرده است. با یک بازی تکنفره جنگی تاریخی روبرو هستیم که اقتصاد و تصرف سرزمین های اطراف امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

دانلود در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,
دانلود Wondershare TunesGo v4.5.1.80 - نرم افزار مدیریت دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS
  • بازدید : (869)
دانلود Wondershare TunesGo v4.5.1.80 - نرم افزار مدیریت دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS

سیستم عامل موبایل نوعی سیستم‌عامل است که مخصوص دستگاه های قابل حمل از جمله تبلت، تلفن هوشمند و دستیار دیجیتال شخصی می‌باشد و کنترل این نوع دستگاه ها را برعهده دارد. آی‌اواس (iOS) یک سیستم عامل تلفن همراه است که در ابتدا برای آی‌فون و آی‌پاد تاچ توسعه داده می‌شد، از آن زمان به بعد برای استفاده در سایر دستگاه‌های شرکت اپل مانند آی‌پد و اپل تی‌وی گسترش یافت. این دستگاه ها بسیار پرطرف هستند و از آنجایی که  آیتونز، نرم افزار مورد استفاده برای مدیریت محتوای ذخیره شده بر روی آیفون، آیپاد و آیپد است، به خصوص برای فایل های مالتی مدیا، برخی از کاربران به دنبال راه حل جایگزینی برای آن هستند که به اندازه آیتونز مجهز بوده و استفاده از آن هم آسان باشد.
Wondershare TunesGo برنامه ای است که به شما امکان مدیریت قسمت مالتی مدیا گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS در کامپیوتر را فراهم می‌کند،با بهره گیری از این نرم افزار می‌توانید فایل‌های موسیقی ، ویدیویی ، تصاویر و ... آیفون ، آیپد و آیپاد خود را از طریق کامپیوتر به شکلی حرفه ای مدیریت کنید ، یکی از مهمترین ابزارهای این نرم افزار امکان انتقال سریع و بدون وقفه فایل‌های مالتی مدیا بین دستگاه و کامپیوتر می‌باشد، TunesGo همچنین توانایی تبدیل فرمت‌های موسیقی و ویدیویی را نیز دارد. این نرم افزار همچنین به شما امکان مدیریت بخش‌های دیگر گوشی از قبیل مخاطبین ، لیست تماس‌ها و ... را نیز خواهد داد.


برچسب ها : ,,,,
دانلود Win Toolkit v1.4.47.2 + DSIM Installer v1.0.5 - نرم افزار سفارشی کردن ویندوز 7 و 8 قبل از نصب
دسته بندی : نرم افزار ,کاربردی ,,
  • بازدید : (979)

دانلود Win Toolkit v1.4.47.2 + DSIM Installer v1.0.5 - نرم افزار سفارشی کردن ویندوز 7 و 8 قبل از نصب

Win Toolkit نرم افزاری سبک اما کاربردی برای ویندوز است که قابلیت های بسیاری دارد، از جمله این قابلیت ها می توان به بروز رسانی ویندوز 7 و 8 با آخرین ورژن و تغییرات موجود، مجموعه ای از درایورها، رجیستری، Add-on ها، Gadget ها و بسیاری از ابزارها برای بهینه سازی و استفاده آسان اشاره کرد.


برچسب ها : ,,,,
دانلود Getting Started with MakerBot 3D Printers - آموزش کار با پرینترهای سه بعدی MakerBot
دسته بندی : فیلم <کلیپ> ,فیلم ,,
  • بازدید : (1058)

دانلود Getting Started with MakerBot 3D Printers - آموزش کار با پرینترهای سه بعدی MakerBot

امروزه مدلسازی سه بعدی در رشته های گوناگونی همچون قطعه سازی، معماری، طراحی صنعتی، روباتیک، صنایع هوافضا و ... رایج است. این مدلسازی ها تا پیش از این به شکل تصاویر دو بعدی روی صفحه های نمایشگر یا روی کاغذ ارائه می شدند تا افراد با دیدن آن ها درکی از آنچه طراحان در ذهنشان دارند بدست آورند.
چاپگرهای سه بعدی وسیله‌هایی هستند که با استفاده از آن ها می‌توانید از فایل های سه بعدی که در کامپیوتر خود دارید نمونه سه بعدی واقعی بسازید. در چاپگرهای سه بعدی خانگی، برای تولید محصولات از ذوب پلاستیک بهره می برند. چاپگرهای سه بعدی صنعتی با قابلیت پرینت با استفاده از فلزات، رزین های مایع، خمیر سرامیک و حتی مواد خوراکی ساخته شده اند.
در دوره آموزشی Getting Started with MakerBot 3D Printers شما با چگونگی استفاده از چاپگرهای سه بعدی MakerBot آشنا می شوید.


برچسب ها : ,,,,
ابزار گوگل پلاس

ابزار محبوبیت در گوگل یا همان گوگل پلاس ابزاری است که شما میتوانید با قرار دادن یکی از کد های زیر در وبلاگ خود این امکان را به کاربران خود بدهید تا سایت یا وبلاگ شما را در گوگل محبوب کنند تا در نتایج گوگل بهتر دیده شوید . این ابزار در 4 نمایشگر آماده استفاده است. کدهای مورد نظر را بدون دستکاری قرار دهید تا نمایشگر فعال شود.

نمایشگر شماره 1

 

با کلیک بر روی آیکن زیر ما را در گوگل محبوب کنید


ابزار رایگان وبلاگ نویسان

نمایشگر شماره 4

 

با کلیک بر روی آیکن زیر ما را در گوگل محبوب کنید


ابزار رایگان وبلاگ نویسان

نمایشگر شماره 2

 

با کلیک بر روی آیکن زیر ما را در گوگل محبوب کنید


ابزار رایگان وبلاگ نویسان

نمایشگر شماره 3

 

با کلیک بر روی آیکن زیر ما را در گوگل محبوب کنید


ابزار رایگان وبلاگ نویسان
 

دانلود بازی جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon
  • بازدید : (4089)

نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon+ کم حجم شده+ کرک شده+ تست شده

 

اطلاعات و دانلود بازی در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
قالب وبلاگ پرسپولیس

پرسپولیس ، تیم باشگاهی فوتبال ایران

فوتبال لیگ برتر ،

 

وبلاگی جدیدی تقدیم به طرفداران پرسپولیس

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
قالب وبلاگ دربی

داربی ، شهرآورد ایرانی

رویارویی استقلال و پرسپولیس ، هیجان همیشگی این بازی ، علی کریمی و فرهاد مجیدی


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
کد جستجوگر گوگل در وب

جستجو در وب با ابزارهای مختلفی انجام می شود ولی همانطور كه می دانید مهمترين آنها گوگل می باشد

برای اضافه كردن اين موتور جستجوی قدرتمند و توانا به وبلاگ خود

كد آن را با كمی تغییرات در محل مناسبی از وبلاگ خود (مثلا در بخش وارد كردن كد بخش تنظيمات وبلاگ) وارد كنيد

توجه مهم بعد از قرار دادن کد زیر در وبلاگ خود ؛ آدرس وبلاگ خود را به جای عبارت

NNNNNSSSSS

قرار دهید

کدهادر ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
مجموعه كدهای كامل تغییر شكل موس(5)


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
مجموعه كدهای كامل تغییر شكل موس(4)

کدها در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
مجموعه كدهای كامل تغییر شكل موس(3)

کدها در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
مجموعه كدهای كامل تغییر شكل موس(2)

کد ها در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
مجموعه كدهای كامل تغییر شكل موس(1)

کدها در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
قالب سایت یک موبایل

موضوع قالب: دانلود،موبایل،تفریحی،بازی و...

 

وضوح نمایش: 1024 در 768 به بالا

 

مرورگر های سازگار: تمامی مرورگر ها

 

حجم قالب: متوسط

 

طراح قالب: کمیاب تم - Kamyabtheme.ir

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات R-Drive Image v5-2
دسته بندی : نرم افزار ,کاربردی ,,
  • بازدید : (1091)

تهیه بک آپ از اطلاعات و درایوهای سیستم یکی از امن ترین روش های محافظت از فایل ها می باشد که با نرم افزار R-Drive Image می توانید از دیسک های مختلف خود نسخه پشتیبان به صورت ایمیج های فشرده تهیه کنید . می توانید از ویندوز خود نیز نسخه ی پشتیبان بگیرید که این پشتیبان ها می توانند از طریق بوت نیز بازیابی شوند . با تنظیم برنامه قادر به گرفتن بک آپ به صورت روزانه و یا هفتگی هستید که به صورت خودکار صورت بگیرد . ایمیج های گرفته شده می توانند در فرمت های فشرده مانند زیپ باشند . قابلیت های دیگری همچون رایت مستقیم برروی CD و DVD ، پشتیبان گیری از مجموعه ای از فایل ، سرعت ۲۰۰% بالاتر نسبت به بک آپ گیر خود ویندوز ، نوشتن به پارتیشن های NTFS و … نیز از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشند .

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نرم افزار محافظت از فایل ها CryptoExpert 8.35.14127.4572
  • بازدید : (617)

اگر به دنباله برنامه یا راه کاری میباشد تا بتوانید بهتر از فایل هی خود محافظت به عمل آورید ما این برنامه CryptoExpert را به شما پیشنهاد میکنید .CryptoExpert یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نگهداری و حفاظت از فایلها و فولدرهای مختلف سیستم با ایجاد یک دیسک مجازی می باشد. با کمک این برنامه می توانید تمامی اطلاعات مهم و حیاتی خود را درون درایور مجازی که توسط برنامه ساخته می شود بریزید و با قرار دادن پسورد بر روی آنها دسترسی تمامی افراد به این فایلها را محدود کنید و اجازه ندهید کسی به آن نفوذ کند . نرم افزار موجود با در اختیار داشتن انواع الگوریتمهای مانند BLOWFISH, CAST, or 3DES قادر میباشد که از فایل های شما مراقبت لازم را به عمل آورد و همین باعث میشود هیچ گونه محدودیتی برای فایل ها و فولدر های شما نباشد.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نرم افزار میکس فیلم Grass Valley Edius Pro 7.31 Build 1540
  • بازدید : (728)

Grass Valley Edius نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای متعلق به شرکت Canopus است در زمینه مونتاژ، ویرایش و میکس فایل های ویدیویی ۴K, 3D, HD, SD میباشد. این برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ویرایش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نیز ویرایش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست.همچنین این شرکت اقدام به تهیه یک کارت سخت افزاری نیز برای این محصول خود نموده است تا کاربران حرفه ای با استفاده از کارت کپچر و این نرم افزار به صورت کاملا تخصصی اقدام به مونتاژ تصاویر نمایند. ویرایش فیلم های ۳D ، جعبه ابزار قابل تنظیم ، امکان تبدیل ویدیو به فرمت AVCHD ، رایت مستقیم روی Blu-ray و DVD از امکانات این نرم افزار است

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
ساخت و ویرایش فایل های ایمیج با نرم افزار معروف UltraISO Premium 9.3
دسته بندی : نرم افزار ,کاربردی ,,
  • بازدید : (663)

UltraISO نرم افزار بسیار معروفی است که برای ساخت و ویرایش فایل های ایمیج مورد استفاده قرار میگیرد. توسط این نرم افزار به آسانی میتوان فایل های ایمیج با فرمت های ISO, BIN, IMG, CIF, NRG, MDS, CCD, BWI, ISZ, DMG, DAA, UIF, HFS تولید نمود. همچنین در این برنامه میتوان فرمت های ذکر شده را اجرا کرد و سپس اقدام به ویرایش محتویات موجود در آن نمود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به دارا بودن درایو مجازی اشاره کرد که توسط آن می توانید نرم افزارها و بازی هایی را که به صورت فایل ایمیج هستند بدون رایت بر روی دیسک در درایو مجازی اجرا کنید و سپس از داخل آن اقدام به نصب نرم افزار و یا بازی مورد نظرتان کنید. همچنین از این برنامه میتوان برای رایت فایل های ایمیج بر روی دیسک نیز بهره گرفت.

این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب شجاع دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,,,,,,,,
دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری
  • بازدید : (1075)

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت شجاع دانلوددریافت نمایید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی تفنگی جدید اسنایپر
  • بازدید : (1446)

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و می خواهید یک بازی تفنگی جذاب را که در آن نقش تک تیر انداز را بر عهده دارید,تجربه کنید, بازی اسنایپر را دانلود کنید.

Sniper & Killer 3D از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی تیرانداز در خفا است، که دارای صفحه نمایش بازی های نفیس و پر از شور و شوق است. تیراندازی را متوقف نکنید ، شما نیاز به یک تجزیه و تحلیل سریع دارید تا سلاح در دست شما به یک سلاح مرگبار تبدیل شود، جنایتکاران وحشتناک اجازه نمی دهد از دید خود به خوبی استفاده کنید!


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خطرناک
  • بازدید : (772)

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خطرناک

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی محسن یگانه به نام خطرناک با بالاترین کیفیت

 


برچسب ها : ,,,,,
قالب حرفه ای فیلم و سینما
قالب حرفه ای فیلم و سینما

 

موضوع قالب: فیلم،سینما،سریال،دانلود،عمومی و...

وضوح نمایش: 1024 در 768 به بالا

مرورگرهای سازگار : Internet Explorer | Firefox | Opera | Chrome

حجم قالب: متوسط

طراح قالب: تم دزاینر - Theme-designer.com


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
قالب ایکس گرافیک

موضوع قالب: گرافیک،هنر،دانلود،کلاسیک،تفریحی و...

وضوح نمایش: 1024 در 768 به بالا

مرورگر های سازگار: Firefox l Internet Explorer l Opera l Chrome

حجم قالب: سبک

طراح و مترجم قالب: Skinak.ir و Kamyabtheme.ir


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
دانلود مرورگر Mozilla Firefox 30.0 Final
  • بازدید : (830)
دانلود مرورگر Mozilla Firefox 30.0 Final

فايرفاكس بهترين مرورگر جهان بعد از گوگل کروم مي باشد!! اين مرورگر معروف با سرعت و امنيت بالايي كه دارد توانسته مورد محبوبيت كاربران زيادي قرار گيرد.

مرورگري كه به دليل واسط كاربري ساده اما زيبا،سرعت بالايي دارد و امكانات فراواني نيز دارد.
همچنين Add-Ons يا افزونه هاي فراواني دارد كه شما مي توانيد از طريق لينكي كه در ادامه مطلب موجود است،ببينيد.
من اين مرورگر را به شما بسيار پيشنهاد مي كنم،چون آن قدر معروف است كه بعضي از سايت ها و وبلاگ ها مي گويند كه براي نمايش بهتر سايتشان،از اين مرورگر استفاده كنند!!


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود سریال ستایش فصل دوم
  • بازدید : (814)

دانلود سریال ایرانی ستایش ،  فصل دوم

سریال بسیار تماشایی ستایش فصل دوم با کیفیت عالی و حجم مناسب

تا قسمت بیسـت و دوم  اضافه شد

 

موضوع : اجتماعی

 

فرمت: MkvوMp4

 

کیفیت : عالی

 

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

 

حجم : هر قسمت حدود۱۸۰ مگابایت

 

پخش : شبکه سوم

 

کارگردان : سعید سلطانی

 

بازیگران :داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، حدیث میر امینی، امیر محمد زند، رامسین کبریتی، امید علیمردانی و …

 

خلاصه :

 

۲۲ سال از فرار ستایش و فرزندانش می گذرد. اینک هر سه  با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه ازچنگ حشمت فردوس گریخته اند .او حالا صاحب رستورانی در رامسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی کند که سرنوشت ،  یکبار دیگر او و حشمت فردوس را رودر روی هم قرار دهد .

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,
دانلود مجموعه ابزارهای پلاتفرم جاوا برای ویندوز
  • بازدید : (2172)

 


برچسب ها : ,,,,,,,,
دانلود WordWorld: Lucky Duck - آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دسته بندی : فیلم <کلیپ> ,سایر,,
  • بازدید : (854)
دانلود WordWorld: Lucky Duck - آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

WordWorld: Lucky Duck یک مجموعه آموزش زبان برای کودکان می باشد. محیط این فیلم آموزشی با مناظر کارتونی زیبا و سبزرنگ پوشیده شده است و حیوانات بامزه حروف و کلمات انگلیسی را در غالب یک انیمیشن جذاب به کودک یاد می دهند. به دلیل استفاده از کاراکترهای جذاب برای آموزش زبان، کودک هیچگاه احساس خستگی نخواهد نمود و مشتاقانه به تماشای فیلم خواهد پرداخت.
این انیمیشن آموزشی دارای خط داستانی نیز بوده که همین مساله نیز به جذاب بودن و علاقه برای دنبال کردن آن می افزاید. در داستان انیمیشن اردک از قورباغه درخواست می کند تا کتاب مورد علاقه اش را در ایستگاه رادیویی مورچه بخواند اما برای قورباغه مشکلی پیش می آید و ... .


برچسب ها : ,,,,,
دانلود F18 Carrier Landing II Pro - بازی موبایل فرود اف 18 بر روی ناو
  • بازدید : (1211)

شما با یکی از بهترین بازی های شبیه ساز هواپیما در اندروید روبرو می باشید. در این بازی کنترل هواپیمای اف 18 به شما داده می شود، فرود بر روی یک ناو هواپیمابر یکی از مهمترین کارهایی است که یک خلبان باید قادر به انجام آن باشد، زیرا عرشه کشتی فقط ۱۵۰ متر است و هدایت و فرود موفق در ۱۵۰ متر با آن سرعت فقط می تواند کار خلبان های حرفه ای باشد. اکنون ماموریت شما فرود بر روی ناو هواپیمابر می باشد. در این بازی هواپیماهایی مختلفی همچون: فانتوم، اف ۱۸، فالکون و از همه جالب تر هواپیمای ایرانی سریر نیز می باشد.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود فیلم معراجی ها
  • بازدید : (1077)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای معراجی ها

دانلود فیلم ایرانی معراجی ها

فیلم ایرانی معراجی ها با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

 

محصول : ایران

کارگردان: مسعود ده‌نمکی

تهیه کننده: سید محمود رضوی

بازیگران: اکبر عبدی، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی و لاله صبوری

خلاصه داستان فیلم معراجی ها : قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند که این امر آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند.

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
دانلود انیمیشن فوق العاده 2013 Escape from Planet
  • بازدید : (811)

دانلود انیمیشن در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,,,
فیلم 2012 راکیBullet to the Head+کم حجم
  • بازدید : (807)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


برچسب ها : ,,,,
فیلم جدید بروس ویلیس 2013 red2+کم حجم
  • بازدید : (856)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


برچسب ها : ,,,,
یه فیلم کمیاب از ارنولدBatman-and-Robin 1997+باحجم کم
  • بازدید : (763)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


برچسب ها : ,,,,,,,,
دانلود نرم افزار کپی سریع فایل ها Ultra Copier
دسته بندی : نرم افزار ,کاربردی ,,
  • بازدید : (947)

همه ما با کپی کردن فایل ها و فولدرها در ویندوز آشنا هستیم. این کار را میتوان با سه روش انجام داد:

 

- کلیک راست: انتخاب گزینه Copy روی فایل مورد نظر، و گزینه Paste در مقصد

- میانبر صفحه کلید: Ctrl+C برای کپی ، Ctrl+V برای پیست

- کشیدن توسط ماوس و انداختن در محل جدید (Drag and Drop)

 

البته روش های دیگری هم برای این کار وجود دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند سرعت کپی برداری از فایل ها را افزایش دهد. یعنی شما به جای کپی عادی توسط خود ویندوز، از این نرم افزار برای کپی سریع استفاده میکنید.

 

نرم افزار Ultra Copier با عملکرد ویژه خود باعث افزایش سرعت کپی فایل ها و فولدرها در ویندوز میشود. این نرم افزار قابلیت های جالبی هم برای کپی برداری دارد. مثلا گزینه توقف موقت (Pause) را دارد که جای خالی آن همیشه در هنگام کپی برداری احساس میشود.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
دیسک بوت راه اندازی سیستم - Ultimate Boot CD 5.2.7
دسته بندی : نرم افزار ,کاربردی ,,
  • بازدید : (969)

دانلود دیسک بوت راه اندازی سیستم

Ultimate Boot CD 5.2.7

وقتی ویندوز شما دیگر بالا نمیآید و نگران از دست دادن فایل های مهم خود در صورت نصب مجدد ویندوز هستید، هیچ چیز به اندازه یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند.

 

انواع دیسک های بوت برای راه اندازی سیستم وجود دارند که توسط گروه های نرم افزاری مختلف تولید شده اند. اما امکانات اصلی آنها تقریبا شبیه به یکدیگر است. یک دیسک بوت نجات معمولا امکان دسترسی به فایل های موجود در درایو های کامپیوتر را دارد، ابزارهای بازیابی و پشتیبان گیری از اطلاعات را دارد، و همچنین دارای آنتی ویروس بوتیبل است.

 

در این مطلب، یکی از بهترین دیسک بوت ها که ابزارهای مختلفی نیز دارد را به شما معرفی میکنیم.

 

دیسک بوت Ultimate Boot CD تقریبا 10 سال است که منتشر میشود و هر سال نسخه جدیدی با امکانات تازه ارائه میکند. این دیسک بوت امکان راه اندازی کامپیوتر شما (بدون نیاز به ویندوز) را دارد و ابزارهای مختلفی نیز در اختیار شما قرار میدهد که در مواقع اضطراری بسیار مفید خواهد بود.

 

نسخه جدید این دیسک بوت را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی IGI1
  • بازدید : (1180)

دانلود بازی IGI 1 – آی جی آی ۱

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمائید …

 

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
دانلود رایگان نسخه 2 بازی اکشن و محبوب آی جی آی IGI 2 Covert Strike 2
  • بازدید : (2252)

IGI مخفف کلمه I’m Going In و نام بازی محبوبی است که بی شک همه طرفداران سبک اکشن با این بازی آشنایی دارند. نسخه 1 این بازی که محبوبیت بی نظیری را در بین گیمرها کسب کرد، با حجم کم نیز دارای گرافیک قابل قبولی بود، حال نسخه 2 نیز بسیار قابل تر از نسخه 1 ظاهر شده، و درعین کم حجم بودن، جزو بازی های کاربرپسند است. بازی IGI2 نوعی طراحی شده است که باید برای کسب امتیاز و قدرت یافتن از دقت و هوش استفاده کنید، به عبارتی تنها با جنگ و جدال کاری از پیش نخواهید برد. بازی دارای بیش از 19 منطقه است و در سه قاره اتفاق می افتد و دارای صحنه های درگیری زیباییست که باعث هیجان بخشیدن بیشتر به بازی خواهد شد. بیش از 30 اسلحه متنوع برای استفاده در بازی وجود دارد که با کسب امتیاز اجازه دسترسی به اسلحه های قوی تر را خواهید داشت. مأموریت شما این است که یک تنه به طور مخفیانه وارد پایگاه دشمن شوید و مهمات و افراد آن را بررسی کنید و سپس اقدام به نابودسازی آنها کنید. امکاناتی همچون دوربین دید در شب، لپ تاپ و اطلاعات ماهواره ای و سیستم هوشمند با زنگ هشدار و … در انجام مأموریت ها به کمک شما خواهند آمد. دشمنان از هوشی مصنوعی بسیار قوی برخوردار هستند که باعث شده است تا بازی به سمت واقعیت سوق پیدا کند. لازم به ذکر است نسخه پرتابل و بدون نیاز به نصب این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که حجم آن از یک گیگابایت به 180 مگابایت کاهش یافته است. هم اکنون این بازی زیبا و محبوب را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 8
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد